لایت باکس فریم لس با چاپ پارچه تکستایل لایت باکس فریم لس

لایت باکس های فریم لس نسل جدیدی از تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی هستند که محدودیت های ابعاد و کیفیت نور در آنها به حداقل رسیده و به سبب استفاده از پارچه تکستایل و دستگاه چاپ UV امکان ساخت لایت باکس با کیفیت تصویر مناسب و ابعاد بزرگ فراهم شده است . ( درصورت عدم استفاده رنگ مخصوص UV و تثبیت رنگ بر روی چارچه با اشعه UV ، احتمال ریزش رنگ از سطح پارچه وجود دارد .)

علت نام گذاری این لایت باکس ها این است که بیننده از روبرو تقریبا هیچ فریمی را مشاهده نکرده و اندازه چاپ با اندازه فریم برابر است .

در پروفیل این لایت باکسها شیاری طراحی شده که چاپ به همراه نوار پی وی سی نرم دوخته شده به آن در داخل این شیار قرار می گیرد و نصب و تعویض چاپ را به راحتی امکان پذیر می نماید.

لایت باکس های فریم لس به لحاظ مشخصات فنی و کاربردی در انواع مختلفی قابل تولید و عرضه هستند که فهرست آنها به شرح زیر است :

– فریم لس یک طرفه با نور از کف ( پروفیل  فریم لس ۵ و ۶ سانتیمتری )

در این نوع لایت باکسها نور تابانده شده به سطح چاپ از کف لایت باکس بوده و از اس ام دی های لنز واید با قابلیت پخش و همپوشانی نور استفاده می شود . لذا کیفیت و شدت نور در تمام نقاط سطح چاپ یکسان بوده و محدودیت ابعاد به حداقل رسیده و امکان ساخت لایت باکس در حداکثر ابعاد ۳۰۰*۶۰۰ سانتیمتر فراهم می شود.

– فریم لس یک طرفه با نور از کنار ( پروفیل فریم لس ۶ و ۷٫۵ سانتیمتری)

در این نوع لایت باکسها نور تابانده شده به سطح چاپ از دو ضلع طولی بوده و از اس ام دی های تلسکوپی با لنزهای مخصوص که وظیفه پرتاپ نور را دارند استفاده می شود . از مزیت های این نوع لایت باکسها می توان به قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان و ارسال به صورت بسته های کم حجم حتی در مقاصد دور اشاره کرد .

براساس تجربیات گذشته ، با استفاده از اس ام دی های تلسکوپی امکان نور دهی با کیفیت مناسب تا عرض ۱۵۰ سانتیمتر فراهم می شود . البته درصورت یک دست یا روشن نبودن زمینه طرح امکان افزایش عرض میسر بوده و افت نور در میانه سطح لایت باکس مشهود نخواهد بود.

– فریم لس دو طرفه با نور از کنار ( پروفیل فریم لس ۶ سانتیمتری )

در پروفیل این نوع لایت باکسها  برای استفده از هر دو وجه تابلو لایت باکس و نصب دوطرفه چاپ ، دو شیار طراحی شده و می توان

از این لایت باکس به صورت آویز و استند استفاده نمود . نوردهی در لایت باکسهای دوطرفه با استفاده از اس ام دی های تلسکوپی با لنزهای مخصوص که وظیفه پرتاپ نور را دارند انجام می شود . از مزیت های این نوع لایت باکسها می توان به قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان و ارسال به صورت بسته های کم حجم حتی در مقاصد دور اشاره کرد .

براساس تجربیات گذشته ، با استفاده از اس ام دی های تلسکوپی امکان نوردهی با کیفیت مناسب تا عرض ۱۷۰ سانتیمتر فراهم می شود . البته درصورت یک دست یا روشن نبودن زمینه طرح امکان افزایش عرض میسر بوده و افت نور در میانه سطح لایت باکس مشهود نخواهد بود.

برای مشاوره و سفارش انواع لایت باکس با شماره تلفن های ۰۹۱۰۸۳۰۱۰۰۶ و ۰۹۰۳۰۶۵۰۳۳۵ تماس حاصل فرمایید